info@parsayeghpolymer.com

09128132387

استخر کشاورزی پلاستیکی (پلیمری) +سفارش و قیمت

استخر کشاورزی پلاستیکی (پلیمری) +سفارش و قیمت

در صورتی که به دنبال ساخت استخر کشاورزی پلاستیکی یا در واقع همان پلیمری هستید خواندن این مقاله می تواند به شما کمک شایانی نماید.

در میان انواع عایق‌ها، ما فقط ورق‌ ژئوممبران را که دارای مزیت های زیادی است ، توصیه می نماییم. این ورق‌ها شامل طول عمر بسیار بالا، اجرای سریع، عدم نیاز به زیرسازی، هزینه اجرای پایین، ترمیم بسیار آسان و سریع و … می‌باشند. ورق ژئوممبران، بر پایه ورق‌های پلی‌اتیلنی و پی وی سی بین کشاورزان شناخته می‌شود و نیز در دسته پوشش استخر پلیمری قرار می‌گیرد.

عایق پلاستیکی یا پلیمری استخر چیست؟

یکی از روش های کاربردی برای عایق بندی استخر کشاورزی، استفاده از پوشش های پلاستیکی یا پلیمری می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله ساخت استخر کشاورزی ژئوممبران را مطالعه نمایید تا اطلاعات دقیق تری کسب نمایید.

این محصول اقتصادی، همان‌طور که از نامش پیداست یک کفپوش پلیمری منعطف است که مثل یک آستر دیواره‌های داخلی استخر را می‌پوشاند.

کاربرد عایق پلاستیکی یا پلیمری استخر

استخر های پلاستیکی که با عایق های پلیمری عایق بندی می شوند عموما برای فعالیت هایی نظیر پرورش ماهی ( استخر پرورش ماهی ژئوممبران ) و همچنین ذخیره آب زمینهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. از نایلون استخر کشاورزی ، می توانید در باغ ها به منظور آبیاری درختان نیز بهره ببرید. از سایر کاربردهای مختلف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ذخیره آب باران برای مصارف مختلف
  • ذخیره آب موردنیاز در دامداری‌ و گاوداری‌ها
  • قابل‌استفاده در استخرهای خانگی
  • عایق‌بندی کانال‌ها و نهرهای آب روان
  • قابلیت احداث سدهای موقت در هر مکانی

انواع استخر کشاورزی پلاستیکی پلیمری

استخرهای پلاستیکی بنا به نحوه اجرا در سه نوع، مدفون، ترکیبی و روکار شناخته می‌شوند. استخر پلاستیکی کشاورزی بنا به نوع پلیمر مورد استفاده و نحوه اجرای آن شامل انواع مختلفی است. باتوجه‌به تنوع مواد اولیه پلاستیک استخر کشاورزی، انواع آن شامل موارد ذیل هستند:

اجرای استخر پلیمری کشاورزی)

مزایای استفاده از پلیمرها برای ساخت استخر کشاورزی

استفاده از عایق پلاستیکی استخر دارای مزایای زیادی می باشد که در زیر برخی از این موارد ذکر شده اند:

قیمت مناسب: قیمت این روش نسبت به تمام مواردی که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرند، کمتر است. از همین رو می توان از آن برای تمام محل ها و با هر نوع بودجه ای استفاده نمود.
سرعت اجرای بالا: سرعت اجرای عایق پلیمری استخر کشاورزی بسیار زیاد است. در اجرای اینگونه پروژه ها نیاز می باشد تا ابتدا سطح مد نظر را به مواد چسبنده آغشته نمایید و اجازه دهید تا کمی خشک شوند. سپس می توانید عایق های پلیمری را به سرعت روی آنها قرار داده و سفت نمایید.
جابجایی آسان تحت شرایط خاص: استخر هایی که از نایلون استخری برای عایق بندی استفاده نموده اند، بسیار سریع است. شما می توانید کف پوش های پلیمری را به راحتی از روی زمین و دیوارها بردارید.

عایق نایلونی استخر یا نایلون استخری چیست؟

اگر مایل نباشید تا هزینه زیادی برای عایق بندی استخر هزینه نمایید، باید از نایلون های مخصوص عایق بهره ببرید. در زمان خرید نایلون استخری باید حتما به ضخامت آن توجه کنید. هر اندازه ضخامت نایلون بیشتر باشد، راحت تر می تواند فشارهای وارد شده از کف و دیواره ها را تحمل نماید. برای خرید نایلون استخری لازم است تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • پلاستیک استخری باید دارای مقاومت کافی در برابر نور خورشید باشند. بهترین نمونه های موجود در بازار مواردی هستند که دارای خاصیت anti uv می باشند.
  • از جمله مزایای نایلون استخری می توان به رنگ بندی های متفاوت آن اشاره نمود که زیبایی استخر را افزایش می دهند.
  • قیمت نایلون های فوق بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • برای استخرهای اجاره ای و موقت گزینه خوبی هستند.

نایلون استخری برای پوشش کف استخرها استفاده می شود و مانع از نشت آب می شود تا در مصرف آب صرفه جویی شود. هم چنین می توان از آن جهت مسقف نمودن استخر نیز استفاده کرد.

کاربرد نایلون استخری و ورق ژئوممبران یکسان می باشد اما ورق ژئوممبران با استفاده از پلی اتیلن های سنگین با زنجیره مولکولی نفوذ ناپذیر یا پی وی سی تشکیل می شود، به همین دلیل دارای مقاومت، طول عمر و کاربری بسیار بالاتری است.

اما نایلون های استخری در اصل همان نایلون ضخیم عریض متری کشاورزی است که با استفاده از مواد اولیه گرید ۲ و ۳ تشکیل می شود . نمونه های نایلونی اغلب برای استخر های موقت ۱ ساله یا ۲ ساله مورد مصرف قرار می گیرد.

خرید و ساخت استخر کشاورزی پلاستیکی ارزان

در صورتی که قصد ساخت استخر کشاورزی پلاستیکی ارزان دارید و طبق شرایطی که دارید قصد هزینه زیادی برای ساخت استخر کشاورزی ندارید اما انتظار کیفیت مطلوبی نیز هستید می توانید از ورق ژئوممبران نفتی یا زیر بتنی که توسط شرکت پارس عایق پلیمر پایدار عرضه می شود استفاده کنید. جهت خرید ورق ژئوممبران نفتی با کارشناس ما تماس بگیرید. شماره تماس مستقیم (09128132387)

اجرای استخر پلاستیکی کشاورزی (پلیمری)

استخر پلاستیکی کشاورزی به دو روش پیش‌ساخته و نصب ورقه‌های ژئوممبران قابل‌اجرا است. انتخاب هریک از شیوه‌های اجرا به محل استفاده از استخر پلاستیکی بستگی دارد.

  • استخر پلیمری کشاورزی آماده آسان‌تر از ورقه‌ها در محل نصب می‌شود.
  • نصب ورقه‌های پلاستیک عایق استخر توسط افراد مجرب انجام می‌شود. این ورقه‌ها قابلیت پوشش‌دهی سطوح خاکی، بتنی و سنگی را هم دارند. لازمه اجرای ورقه‌های پلاستیکی استخر، قراردادن یک لایه خاک نرم در زیر آن‌ها است.

قیمت پلاستیک استخر کشاورزی

قیمت پلاستیک استخر کشاورزی نسبت به سایر موارد کمتر می باشد. به همین دلیل افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. به عبارت دیگر قیمت استخر کشاورزی پلاستیکی (پلیمری) اغلب کمتر از سایر استخرها خواهد بود.

برخی از عواملی که بر قیمت پلاستیک استخر کشاورزی ژئوممبران (قیمت استخر ژئوممبران )و نایلون استخری موثر است، شامل موارد زیر می شود:

  • میزان سفارش
  • عرض تولید
  • قیمت روز مواد اولیه پلی اتیلنی
  • ضخامت تولید
  • ترکیب مواد اولیه و افزودنی ها ترکیبی
  • گرید و کیفیت مواد اولیه
  • رنگبندی تولید

برای اطلاع از قیمت دقیق تولید و زمان دقیق تحویل بار با ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات و مشخصات دقیق تولید خود را اعلام کنید تا پس از بررسی دقیق قیمت تولید و موعد مقرر تحویل اعلام شود.

شماره تماس مستقیم :09128132387