info@parsayeghpolymer.com

09128132387

پارس عایق پلیمر پایدار

قیمت استخر ژئوممبران با محاسبه آنلاین مقدار ورق و مشاوره

قیمت استخر ژئوممبران

جهت محاسبه قیمت استخر ژئوممبران عوامل مختلفی همچون مساحت استخر و میزان ورق ژئوممبران مورد استفاده در نظر گرفته می شود.

چرا استخر ژئوممبران ؟

استخر های ژئوممبران نوعی استخر کشاورزی هستند که برای ذخیره آب مورد استفاده قرار می گیرند. البته در دامداری، پرورش ماهی و … نیز می توان اقدام به ساخت استخر ژئوممبران نمود.


مطالعه بیشتر ساخت استخر کشاورزی ژئوممبران


سرعت اجرای استخر ژئوممبران بالا است و در زمان کمی قابل ساخت است. هزینه ساخت استخر ژئوممبران بسیار کمتر از سایر استخرها می باشد. ژئوممبران استخر در برابر سرما و گرما مقاوم است. طول عمر این ورق ها بسیار بالا است. به طوری که عمر مفید آن به بالای ۸۰ سال می رسد. برای احداث استخر خاکی نیازی به زیرسازی اضافی نبوده و تنها با کوبیدن خاک نرم می توان اقدام به اجرای استخر های ژئوممبران کرد.


مشاهده مشخصات و نحوه خرید ورق ژئوممبران


مقایسه ساخت استخر ژئوممبران با استخرهای بتنی

  • قیمت مناسب ، ماندگاری بالا ، سرعت بالا در نصب و اجرای ژئوممبران و هزینه ترمیم بسیار پایین از جمله دلایل استقبال کشاورزان و دامپروران و … از استخرهای پلیمری که با ورق های PVC و یا پلی اتیلن PE تولید میشوند گردیده است.
  • از طرفی دیگر هم استخر های بتنی (بتن یا سنگ و سیمان) علاوه بر هزینه بالا پس از مدتی دچار ترک خوردگی می‌شوند. که همین امر باعث از بین رفتن آب بندی استخر می‌شود.

 

نحوه نصب و اجرای ورق استخر ژئوممبران

اولین و مهمترین عامل در انتخاب و استفاده از ژئوممبران مناسب، میزان انعطاف آن است. در این راستا برای استفاده در بستر استخر ذخیره آب کشاورزی و پرورش آبزیان، از ورق HDPE یا پلی اتیلن سنگین استفاده می شود و ورق های دیگر عموما در پروژه های راهسازی و ساختمانی استفاده می شود.


مشاهده مشخصات و قیمت ورق ژئوممبران


دومین عامل، عمق پروژه و میزان فشار بر روی ورق است. ورق ها در سه ضخامت 1، 1.5 و 2 میلیمتر قابل عرضه هستند. به عنوان مثال در استخر های ذخیره آب کشاورزی با عمق بالای 8 متر، ورق دو میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از ژئوممبران پلی‌اتیلن HDPE در استخرهای کشاورزی

شما عزیزان می توانید جهت نصب و اجرای ژئوممبران خریداری شده از مشاوره تخصصی پارس عایق پلیمر پایدار نیز بهره مند شوید و نصب و راه اندازی پروژه خود را به تیم متخصص بسپارید. این تیم در خصوص انجام نصب پروژه های شهری و کشاورزی در اسرع وقت و با هزینه مناسب جهت انجام تمامی پروژه ها در کنار شما عزیزان خواهند بود. مراحل نصب ژئوممبران به طور خلاصه عبارتند از:

  • بستر سازی و آماده سازی بستر مناسب
  • مدیریت نوع چیدمان و تعیین آن
  • برش کاری ژئوممبران که به صورت دقیق باید انجام شود.
  • پهن کردن ژئوممبران و انجام اتصالات اولیه پس از بستر سازی
  • اتصالات و جوش کاری ژئوممبران
  • تست عایق کاری و اهمیت انجام تست
  • ترمیم و تعمیر نقاط عایق بندی نشده
  • بهره برداری پروژه

 

تخمین هزینه و قیمت استخر ژئوممبران

جهت ساخت استخر کشاورزی با ژئوممبران ، بعد از گودبرداری زمین و مشخص شدن ابعاد دقیق طول ، عرض و ارتفاع استخر را اندازه گیری نمایید و ابعاد را به کارشناسان ما اعلام نمایید.

اولین مرحله در تخمین قیمت و ساخت استخر کشاورزی با ورق ژئوممبران پلی اتیلن محاسبه مقدار ورق لازم جهت پوشش کامل محل گودبرداری شده است.

محاسبه آنلاین پارس عایق پلیمر پایدار به شما این امکان را میدهد که با طول، عرض و ارتفاع دلخواه خود مقدار ورق لازم جهت محاسبه آنلاین مقدار ورق برای ساخت استخر ژئوممبران را محاسبه کنید و پس از آن با تماس با کارشناسان ما و دریافت قیمت روز ورق ژئوممبران پلی اتیلن تخمین هزینه ای مناسب برای ساخت استخر ژئوممبران خود داشته باشید. 

کارشناسان ما پس از محاسبه میزان عایق مصرفی، قیمت استخر ژئوممبران را برای شما برآورد می نمایند.

شماره تماس مستقیم جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت ورق ژئوممبران در انواع مختلف: 09128132387

مشاهده سایر محاسبات استخر در فرم محاسبه استخر سایت پارس عایق پلیمر پایدار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها