info@parsayeghpolymer.com

09128132387

پارس عایق پلیمر پایدار

اینکه عایق رطوبتی چیست و چه مزایایی دارد و یا انواع مختلف و کاربردهای آ«ها چیست را به طور خلاصه بیان کرده ایم. اما با نوجه به کاربرد گسترده عایق های رطوبتی و اهمیت آنها و نیاز مشتریان و هموطنان عزیز شرکت پارس عایق پلیمر پایدار اقدام به فروش ورق عایق رطوبتی نموده است .

لطفا جهت استعلام قیمت اجرا و یا قیمت هر متر مربع، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد مشاوره فنی در ارتباط باشید. شماره تماس مستقیم: 09128132387

عایق رطوبتی چیست؟

عایق رطوبتی، ماده‌ای است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، سطوح و قطعات مختلف استفاده می‌شود. این نوع عایق‌ها معمولاً در ساختمان‌ها، کارخانجات، نیروگاه‌ها، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و سایر صنایع استفاده می‌شوند.

خصوصیات کلی عایق های رطوبتی

این مواد معمولا به صورت مایع، پودری، فومی، نواری و یا ورقی باشد. این عایق‌ها معمولاً از موادی مانند رزین‌ها، پلاستیک‌ها، پوشش‌های پلیمری، مواد خام صنعتی و مواد طبیعی مانند کائولن، بنتونیت و سیمان تهیه می‌شوند.

ژئوممبران پی‌وی‌سی (PVC)

مشاهده مشخصات و شفارش و خرید ورق ژئوممبران

علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت،میتواند به منظور جلوگیری از تبادل حرارتی، حفاظت از سطوح در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی و همچنین جلوگیری از رشد قارچ و باکتری‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای عایق رطوبتی

از جمله مزایای عایق های رطوبتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد های عایق رطوبتی

این محصول کاربردهای مختلفی دارد. بسته به نوع کاربرد و فضای مورد استفاده انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

ساخت انواع استخر ژئوممبران

انواع عایق های رطوبتی

با توجه به کاربردهای مختلف ، می‌توان گفت که استفاده از این نوع عایق برای حفاظت از سطوح و محصولات در برابر نفوذ رطوبت و افزایش عمر مفید آنها بسیار حائز اهمیت است.

هر نوع عایق رطوبتی دارای خصوصیات و مزایای خاص خود است و بسته به نیاز و شرایط محیطی، انتخاب مناسبی برای سطوح مختلف می تواند صورت گیرد.

انواع عایق های رطوبتی به شکل زیر هستند:

کاربرد های ورق های ژئوممبران و عایق رطوبتی

آپارس-عایق-پلیمر-آببندی-روفگاردن

فروش عمده عایق رطوبتی ژئوممبران پی وی سی PVC

گروه پارس عایق پلیمر پایدار تولید کننده محصولات ژئوسنتتیک از جمله عایق رطوبتی ژئوممبران می باشد.
خرید با قیمت مناسب پی وی سی ژئوممبران , ژئوممبران پلی اتیلن HDPE و ژئوممبران پلی اتیلن LLDPE و ژئوممبران پلی اتیلن VLDPE , ژئوتکستایل , ژئوگرید , ژئونت, GEOCOMPOSITE-PVC , GEOCELL .

مشاهده مشخصات و شفارش و خرید ورق ژئوممبران پلی اتیلن

برای دریافت مشاوره رایگان و برآورد قیمت با کارشناسان ما در پارس عایق پلیمر پایدار در ارتباط باشید.

تولید و فروش ورق عایق رطوبتی

تولید و اجرا و فروش عایق رطوبتی پی وی سی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب جهت ایزولاسیون و زهکشی فونداسیون ، روف گاردن، تونل‌ها ، چاله آسانسور ، سقف پارکینگ‌ها و … توسط گروه پارس عایق پلیمر پایدار انجام می گیرد.
برای دریافت مشاوره رایگان و برآورد قیمت با کارشناسان ما در پارس عایق پلیمر پایدار در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *